Monday, July 23, 2012

1st Jackpot!

After a meeting with the ppl from PPD, I curik2 masuk kelas kak Nurul sat. Hadooiiilaaa syg oii, tcer kan dh pesan buat as a homework, hang p peram buat apa la syg oii. Therefore, I gave my yr6 kiddos hw, 16 questions only. Supposed to be 4 ques per day, sapa suruh lupa....kang kena kampoi jd 16...ehh...9 ja...




"ni latihan sy bg ni balik buat kat rumah, awk bknny ad kelas mlm pon bln puasa ni". 


As they were about to open their mouth, I continued, 


"jgn kata xdak masa, nk p trwikh, lepas trwikh balik buat, bknnya main mercun" 


they grinned widely sambil garu-garu kepala yang xgatal tu and said, 


"tcer~hehehe..." 


BINGO! I think i just hit the jackpot! hampa igt ticer xtau plan hampa....I'm a mind reader okeh! (chehh..perasan)





No comments:

Post a Comment