Thursday, June 16, 2011

terasing

tak tau
tak tau
tak tau
and malas nk ambik tau...

ishh...rs mcm xbaik pula duk p jawab cmneh (mmg xbaik pon kan?xsopan kan?)
but honestly, I don’t have an feeling of ‘ambik tau’ anymore....
biaq p kat hang la noo
kalu hang msg..hang nk ja ak reply cepat2
tp kalu ak msg hang..tergaru2 kepala yang xdak kelumumoq and kutu ni...duk tertanya-tanya...delivered ka msg aku ni? ka ak hantaq msg kosong kat hang? ka hang xdak kredit? biaq betui no..xkan smpai berbulan2 hang xdak kredit..ish..mungkin juga...
bukanny ak xmo p cari hang jmpa face to face...Cuma bila ak p ja...org2 kat situ tgk ak ni mcm ak ni xdak face...tertanya-tanya aku..xckup mata ka aku ni?xdak hidung ka aku ni?tp bila ak raba-raba ada ja smua...hmmm
kalu hang rasa nk mai cari aku nanti or bila2 ka...hang mai la...aku xkesah...tp jgn duk guna ak dh la...

maap
ku sudah malas nk cari hang....
and nk ambik tau pasai hang....
bukan maksudnya aku benci....
tapi ak rasa macam...macam aku xwujud ja kat muka bumi ni.

hadoila...
invisible species kot aku ni ...tp rasa mcm satu keturunan ja....
maybe hang keturunan limau kasturi aku keturunan limau nipis kot...
kedua-duanya limau tp lain jenis...lain rasa..lain rupa...
ok..apa yg aku duk merepek ni...

haishh....
tapi apa leh buat
bukan aku mau pon jadi lagu ni..
mmg la ada peribahasa melayu kata air yang dijinjang xkan putus...
tp kalu buh dlm lain2 jug..kan terasing juga....
TERASING...

Jauh...jauh..dan semakin jauh....
dan kita terasing di pentas yang sama....

I really wish that we could get together like before...
AMEEN

No comments:

Post a Comment